Müşteri memnuniyeti temel prensipleri nelerdir?
Temel Prensipleri;Şikâyetin kim tarafından ve nasıl çözümleneceği konusunda şeffaf olmak.Şikâyet çözümleme sürecinde erişilebilir olmak.Müşteri şikâyetine en kısa sürede cevap vermek.Şikâyetin çözümlenme sürecinde herkese karşı objektif olmak.Şikâyet çözümleme sürecinde müşteriden ücret talep etmemek.More items...•Mar 12, 2019
Temel Prensipleri;Şikâyetin kim tarafından ve nasıl çözümleneceği konusunda şeffaf olmak.Şikâyet çözümleme sürecinde erişilebilir olmak.Müşteri şikâyetine en kısa sürede cevap vermek.Şikâyetin çözümlenme sürecinde herkese karşı objektif olmak.Şikâyet çözümleme sürecinde müşteriden ücret talep etmemek.More items...•Mar 12, 2019