Müşteri ilişkileri yönetiminin genel amaçları nelerdir?
Müşteri İlişkileri Yönetiminin AmaçlarıMüşterilerle iyi ilişkiler kurmak.Müşteri sadakati ve bağlığı yaratmak.Mevcut müşterilerle ilişkileri devam ettirmek.Yeni müşteriler elde etmek.Uyumlu faaliyetler sağlamak.Müşteri istek ve ihtiyaçlarını tam zamanında karşılamak.Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak.More items...
Müşteri İlişkileri Yönetiminin AmaçlarıMüşterilerle iyi ilişkiler kurmak.Müşteri sadakati ve bağlığı yaratmak.Mevcut müşterilerle ilişkileri devam ettirmek.Yeni müşteriler elde etmek.Uyumlu faaliyetler sağlamak.Müşteri istek ve ihtiyaçlarını tam zamanında karşılamak.Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak.More items...