trueliving
New member
Hamburg Ulusal liman stratejisi
“Alman limanlarına yönelik net bir taahhütte bulunmanın tam zamanı”
8:36 itibariyle| Okuma süresi: 3 dakika
Hamburg Ekonomik İşlerden Sorumlu Senatör Melanie Leonhard, Hamburg Limanı'nın geleceği konusunda endişeli
Kaynak: Bertold Fabricius
Alman limanlarına yıllık 400 milyon euro yatırım yapılması gerekiyor. Çarşamba günkü ulusal toplantı öncesinde Hamburg'daki insanlara göre federal hükümet şu ana kadar sadece küçük bir kısmını ödedi; ekonomik önemi göz önüne alındığında çok az.
vHamburg Ekonomik İşlerden Sorumlu Senatör Melanie Leonhard, federal kabinede uzun süredir beklenen ulusal liman stratejisine ilişkin kararın Çarşamba günü açıklanmasının ardından, Alman limanlarına yönelik taahhüt eksikliğinden şikayetçi oldu. SPD'li siyasetçi, “Kamuoyundaki tartışmalarda dikkat eksikliği, Alman limanlarının büyük önemiyle orantılı olmaktan çok uzak” dedi. “Alman ekonomisi, sanayi bölgesi, değer yaratma, istihdam, arz güvenliği ve küresel ticarete entegrasyon açısından taşıdığı büyük önem göz önüne alındığında, daha büyük bir bağlılığı özlüyorum.”
ayrıca oku
Liman stratejisi artık limanları altyapı politikasının merkezi bir bileşeni haline getirme fırsatını sunuyor. “Kuzey Almanya federal eyaletleri açısından bakıldığında, bu aynı zamanda önemli bir mali taahhüt gerektiriyor.”
Tekrarlanan gecikmelerden sonra, Berlin trafik ışığı hükümeti çarşamba günkü kabine toplantısında liman stratejisine karar vermek istiyor. Federal Ulaştırma Bakanlığı'na göre, beş eylem alanında 130'un üzerinde somut önlem tanımlanıyor. Stratejinin başlangıçta sonbaharda kullanıma sunulması gerekiyordu.
ayrıca oku
Şu ana kadar Berlin, federal hükümetin limanların işletimi ve bakımına daha fazla mali müdahalede bulunması sorununa karşı temkinli davrandı. “Liman altyapısı temel olarak eyaletlerin sorumluluğunda olsa bile, federal hükümetin eyaletlerin maliyetlerine uygun bir katkı sağlamasına yönelik uygulanabilir çözümlere ulaşmak amacıyla federal hükümet eyaletler ve ilgili federal departmanlarla yakın diyalog içindedir. ” dedi geçenlerde bakanlık.
ayrıca oku
Leonhard, “Federal hükümetin Alman limanlarına yönelik net bir taahhütte bulunmasının tam zamanıdır” diye uyardı. Almanya'nın henüz kendi denizcilik geleneği yok; “limanların sadece bir dayanak noktası değil, aynı zamanda ulusal ekonominin merkezi bir parçası olduğu çevredeki ülkelerden farklı olarak. Diğer ülkelerde bu, ulusal düzeyde limanlara gösterilen siyasi ilgiye ve her şeyden önce yatırımlara da yansıyor.”
Liman endüstrisi ve kıyı eyaletleri olan Hamburg, Schleswig-Holstein, Aşağı Saksonya, Bremen ve Mecklenburg-Batı Pomeranya uzun süredir federal hükümete limanları finanse etmek için federal finansmanı önemli ölçüde artırma çağrısında bulunuyor. Artan maliyetler nedeniyle tek başına altyapının maliyeti yılda 400 milyon avro. Şu ana kadar federal hükümet limanlar için yılda yalnızca 38 milyon euro ödedi.
ayrıca oku
Leonhard, bugüne kadar Almanya'nın limanlarının esasen belediye altyapısı olarak işletildiğini söyledi. “Bakım ve genişleme yükünün çoğunu liman şehirleri omuzlarında taşıyor.” Ancak büyük Alman denizi ve evrensel limanlar, kendilerini çevreleyen şehir için sadece bir rıhtım duvarı değil. “Hamburg, Bavyera, Baden-Württemberg ve Federal Cumhuriyetin geri kalanının büyük bir kısmı için olduğu kadar kendi lokasyonunda da sanayi için bir limandır.”
Bu arka plana karşı, Almanya'nın bir ekonomi olarak sanayinin ve orta ölçekli işletmelerin bulunduğu bölgelerin küresel ekonomiyle bağlantısına ne gibi bir değer vermek istediği sorusunun sorulması gerekiyor. Ekonomik İşlerden Sorumlu Senatör, “Cevap, Federal Cumhuriyetin limanlarına olan bağlılığında ifade edilmektedir” dedi. İhracat ülkesi olan Almanya, dış ticaretinin önemli bir kısmını deniz yoluyla gerçekleştiriyor. “Çok basit: Limanlar olmadan ihracat yapan ülke olmaz.”
“Alman limanlarına yönelik net bir taahhütte bulunmanın tam zamanı”
8:36 itibariyle| Okuma süresi: 3 dakika
Hamburg Ekonomik İşlerden Sorumlu Senatör Melanie Leonhard, Hamburg Limanı'nın geleceği konusunda endişeli
Kaynak: Bertold Fabricius
Alman limanlarına yıllık 400 milyon euro yatırım yapılması gerekiyor. Çarşamba günkü ulusal toplantı öncesinde Hamburg'daki insanlara göre federal hükümet şu ana kadar sadece küçük bir kısmını ödedi; ekonomik önemi göz önüne alındığında çok az.
vHamburg Ekonomik İşlerden Sorumlu Senatör Melanie Leonhard, federal kabinede uzun süredir beklenen ulusal liman stratejisine ilişkin kararın Çarşamba günü açıklanmasının ardından, Alman limanlarına yönelik taahhüt eksikliğinden şikayetçi oldu. SPD'li siyasetçi, “Kamuoyundaki tartışmalarda dikkat eksikliği, Alman limanlarının büyük önemiyle orantılı olmaktan çok uzak” dedi. “Alman ekonomisi, sanayi bölgesi, değer yaratma, istihdam, arz güvenliği ve küresel ticarete entegrasyon açısından taşıdığı büyük önem göz önüne alındığında, daha büyük bir bağlılığı özlüyorum.”
ayrıca oku
Liman stratejisi artık limanları altyapı politikasının merkezi bir bileşeni haline getirme fırsatını sunuyor. “Kuzey Almanya federal eyaletleri açısından bakıldığında, bu aynı zamanda önemli bir mali taahhüt gerektiriyor.”
Tekrarlanan gecikmelerden sonra, Berlin trafik ışığı hükümeti çarşamba günkü kabine toplantısında liman stratejisine karar vermek istiyor. Federal Ulaştırma Bakanlığı'na göre, beş eylem alanında 130'un üzerinde somut önlem tanımlanıyor. Stratejinin başlangıçta sonbaharda kullanıma sunulması gerekiyordu.
ayrıca oku
Şu ana kadar Berlin, federal hükümetin limanların işletimi ve bakımına daha fazla mali müdahalede bulunması sorununa karşı temkinli davrandı. “Liman altyapısı temel olarak eyaletlerin sorumluluğunda olsa bile, federal hükümetin eyaletlerin maliyetlerine uygun bir katkı sağlamasına yönelik uygulanabilir çözümlere ulaşmak amacıyla federal hükümet eyaletler ve ilgili federal departmanlarla yakın diyalog içindedir. ” dedi geçenlerde bakanlık.
ayrıca oku
Leonhard, “Federal hükümetin Alman limanlarına yönelik net bir taahhütte bulunmasının tam zamanıdır” diye uyardı. Almanya'nın henüz kendi denizcilik geleneği yok; “limanların sadece bir dayanak noktası değil, aynı zamanda ulusal ekonominin merkezi bir parçası olduğu çevredeki ülkelerden farklı olarak. Diğer ülkelerde bu, ulusal düzeyde limanlara gösterilen siyasi ilgiye ve her şeyden önce yatırımlara da yansıyor.”
Liman endüstrisi ve kıyı eyaletleri olan Hamburg, Schleswig-Holstein, Aşağı Saksonya, Bremen ve Mecklenburg-Batı Pomeranya uzun süredir federal hükümete limanları finanse etmek için federal finansmanı önemli ölçüde artırma çağrısında bulunuyor. Artan maliyetler nedeniyle tek başına altyapının maliyeti yılda 400 milyon avro. Şu ana kadar federal hükümet limanlar için yılda yalnızca 38 milyon euro ödedi.
ayrıca oku
Leonhard, bugüne kadar Almanya'nın limanlarının esasen belediye altyapısı olarak işletildiğini söyledi. “Bakım ve genişleme yükünün çoğunu liman şehirleri omuzlarında taşıyor.” Ancak büyük Alman denizi ve evrensel limanlar, kendilerini çevreleyen şehir için sadece bir rıhtım duvarı değil. “Hamburg, Bavyera, Baden-Württemberg ve Federal Cumhuriyetin geri kalanının büyük bir kısmı için olduğu kadar kendi lokasyonunda da sanayi için bir limandır.”
Bu arka plana karşı, Almanya'nın bir ekonomi olarak sanayinin ve orta ölçekli işletmelerin bulunduğu bölgelerin küresel ekonomiyle bağlantısına ne gibi bir değer vermek istediği sorusunun sorulması gerekiyor. Ekonomik İşlerden Sorumlu Senatör, “Cevap, Federal Cumhuriyetin limanlarına olan bağlılığında ifade edilmektedir” dedi. İhracat ülkesi olan Almanya, dış ticaretinin önemli bir kısmını deniz yoluyla gerçekleştiriyor. “Çok basit: Limanlar olmadan ihracat yapan ülke olmaz.”