trueliving
New member
İşletme Sahra Wagenknecht
“Almanya yeni nesil içten yanmalı motorların merkezi haline gelmeli”
6:47 itibariyle| Okuma süresi: 2 dakika
Sahra Wagenknecht, BSW grubu
Kaynak: Getty Images/Maja Hitij
2035'ten itibaren Avrupa'da yalnızca sera gazı içermeyen yeni otomobiller kayıt altına alınacak. Eski solcu Sahra Wagenknecht ve ittifakı bu durumu tersine çevirerek içten yanmalı motorlara güvenmeye devam etmek istiyor. Teknoloji ve verimlilikle ilgili.
DSahra Wagenknecht ittifakı, Avrupa Birliği'nde benzinli ve dizel motorlu yeni otomobillerden uzaklaşma kararını tersine çevirmek istiyor. Alman Basın Ajansı'ndan parti kurucusu Sahra Wagenknecht, 2035 için planlanan içten yanmalı motorların sona ermesinin, “Almanya'da önemli bir sektörü ve büyük bir refahı yok edecek ciddi bir ekonomik politika hatası” olduğunu söyledi.
Wagenknecht, “Mevcut elektrik karışımı ve çözülmemiş geri dönüşüm sorunu göz önüne alındığında, akülü arabaların gerçekten daha çevre ve iklim dostu bir alternatif olduğu en azından şüphelidir” dedi. Ayrıca nüfusun büyük bir çoğunluğu içten yanmalı motorların aşamalı olarak kullanımdan kaldırılması fikrini reddediyor.
Alliance Başkanı Sahra, “AB'nin içten yanmalı motorlara son vermiş olması ve böylece Çin akülü arabalarının Avrupa'da zafer kazanmasının önünü açması, mevcut AB kurumlarının aşırı yetkinliğinin ve beceriksizliğinin bir örneğidir” dedi. Wagenknecht. “Avrupa seçim kampanyasında BSW, kararların tersine çevrilmesini ve daha yakıt tasarruflu içten yanmalı motorlar konusunda daha fazla araştırma yapılmasını talep edecek.”
ayrıca oku
Alman otomobil endüstrisi, içten yanmalı motorlar söz konusu olduğunda dünya standartlarındadır. “Yakıt tasarruflu araçların sürekli üretimiyle, benzersiz bilgi birikimine sahip yerli sanayi ve yüzbinlerce iyi ücretli iş korunabilir” dedi. “Almanya, tüm verimlilik rekorlarını kıran yeni nesil içten yanmalı motorların ilgi odağı haline gelmeli.”
ayrıca oku
AB ülkeleri ve Avrupa Parlamentosu, bir yıl önce 2035'ten itibaren dizel ve benzinli motorlu yeni araçların sonunu imzaladı. Özellikle, yeni otomobillerin, benzin ve dizelin yakılmasıyla ortaya çıkan karbondioksit salımına artık izin verilmeyecek. E-yakıtlar olarak adlandırılan, yani atmosferi ek CO2 ile kirletmeyen sentetik yakıtlar için bir istisna düşünülüyor.
“Almanya yeni nesil içten yanmalı motorların merkezi haline gelmeli”
6:47 itibariyle| Okuma süresi: 2 dakika
Sahra Wagenknecht, BSW grubu
Kaynak: Getty Images/Maja Hitij
2035'ten itibaren Avrupa'da yalnızca sera gazı içermeyen yeni otomobiller kayıt altına alınacak. Eski solcu Sahra Wagenknecht ve ittifakı bu durumu tersine çevirerek içten yanmalı motorlara güvenmeye devam etmek istiyor. Teknoloji ve verimlilikle ilgili.
DSahra Wagenknecht ittifakı, Avrupa Birliği'nde benzinli ve dizel motorlu yeni otomobillerden uzaklaşma kararını tersine çevirmek istiyor. Alman Basın Ajansı'ndan parti kurucusu Sahra Wagenknecht, 2035 için planlanan içten yanmalı motorların sona ermesinin, “Almanya'da önemli bir sektörü ve büyük bir refahı yok edecek ciddi bir ekonomik politika hatası” olduğunu söyledi.
Wagenknecht, “Mevcut elektrik karışımı ve çözülmemiş geri dönüşüm sorunu göz önüne alındığında, akülü arabaların gerçekten daha çevre ve iklim dostu bir alternatif olduğu en azından şüphelidir” dedi. Ayrıca nüfusun büyük bir çoğunluğu içten yanmalı motorların aşamalı olarak kullanımdan kaldırılması fikrini reddediyor.
Alliance Başkanı Sahra, “AB'nin içten yanmalı motorlara son vermiş olması ve böylece Çin akülü arabalarının Avrupa'da zafer kazanmasının önünü açması, mevcut AB kurumlarının aşırı yetkinliğinin ve beceriksizliğinin bir örneğidir” dedi. Wagenknecht. “Avrupa seçim kampanyasında BSW, kararların tersine çevrilmesini ve daha yakıt tasarruflu içten yanmalı motorlar konusunda daha fazla araştırma yapılmasını talep edecek.”
ayrıca oku
Alman otomobil endüstrisi, içten yanmalı motorlar söz konusu olduğunda dünya standartlarındadır. “Yakıt tasarruflu araçların sürekli üretimiyle, benzersiz bilgi birikimine sahip yerli sanayi ve yüzbinlerce iyi ücretli iş korunabilir” dedi. “Almanya, tüm verimlilik rekorlarını kıran yeni nesil içten yanmalı motorların ilgi odağı haline gelmeli.”
ayrıca oku
AB ülkeleri ve Avrupa Parlamentosu, bir yıl önce 2035'ten itibaren dizel ve benzinli motorlu yeni araçların sonunu imzaladı. Özellikle, yeni otomobillerin, benzin ve dizelin yakılmasıyla ortaya çıkan karbondioksit salımına artık izin verilmeyecek. E-yakıtlar olarak adlandırılan, yani atmosferi ek CO2 ile kirletmeyen sentetik yakıtlar için bir istisna düşünülüyor.