Ilayda
New member
Müşteri ilişkilerinin bileşenleri nelerdir?
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ BİLEŞENLERİ MİY kapsamını belli başlıklar altında toplamak amacı ile yapılan çalışmalar sonucu MİY'in dört temel unsurdan oluştuğu belirlenmiş ve bunlar “MİY bileşenleri” olarak isimlendirilmişlerdir. Bunlar: Strateji, insan faktörü, süreç ve teknolojidir.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ BİLEŞENLERİ MİY kapsamını belli başlıklar altında toplamak amacı ile yapılan çalışmalar sonucu MİY'in dört temel unsurdan oluştuğu belirlenmiş ve bunlar “MİY bileşenleri” olarak isimlendirilmişlerdir. Bunlar: Strateji, insan faktörü, süreç ve teknolojidir.